top of page

מקלות גבינה מבצק עלים עם ממרח זיתים

המתכון הזה הוא מתכון האירוח האידיאלי! קודם כל, אני רוצה להכיר לכם מוצר נוסף של eatsane - בצק העלים שלהם, 70% מופחת פחמימה, ובאמת שזה לא מורגש בכלל. מדובר בבצק עלים עשיר בחמאה, ואני לא מצליחה להפסיק לנשנש את מקלו הגבינה הקריספיים האלה אז תבינו לבד.

מקלות גבינה מבצק עלים עם גבינות וממרח זיתים, יכולים להיות מוכנים כשהאורחים שלכם מגיעים. הזמן המת הזה, עד שכולם מגיעים, עד שמתיישבים לאכול, הציפייה הזו, יאללה שיגיע כבר האוכל, את כל זה אפשר לנטרל עם המתאבן הזה. שימו את המקלות בצנצנת על שולחן קרוב, קצת מטבל ארטישוק או יוגורט, או אפילו בלי כלום, ואני מבטיחה לכם - לא יישאר זכר.

אז אם פספסתם את המתכון הקודם לצ'יפס חציל אפוי עם פירורי הלחם מופחתי הפחמימה של eatsane, אני רוצה להסביר בקצרה את הקונספט.

מדובר בחברה ששמה דגש על מוצרים מופחתי פחמימה, אבל טעימים. המקימים של החברה מגיעים מעולם הסכרת. נסיבות החיים גרמו להם להבין שחסרים בשוק מוצרים מופחתי פחמימה, מופחתי סוכר, אבל טעימים. באמת טעימים. אז הם הקימו את eatsane, ופונים גם לקהל סוכרתי, גם לקהל קיטוגני, ספורטאים, ובאופן כללי מי שמחפש להוריד פחמימה מבלי לוותר על הטעם. אז המוצרים שלהם עשירים בחלבון, חלקם עשירים בשומן (בצק העלים לדוגמה), ואצל אנשים כמוני שחשוב להם לשים לב מה וכמה הם אוכלים, הם נמצאים באופן קבוע במקפיא ובמקרר.


בואו נחזור למקלות הגבינה שלנו. אני מאוד אוהבת מקלות גבינה, ודווקא בגלל זה היה לי חשוב לגוון קצת בטעמים. לכן, כאן הבסיס הוא ממרח זיתים ועליו הגבינות. הטעם והנראות עשירים וכן, די ממכרים.

עוד דבר נחמד לגבי המתכון הזה, הוא שמדובר במתכון מהיר מאוד. אפשר באמת להכין אותו שעה לפני שהאורחים מגיעים, אפילו פחות, והם יקבלו מקלות גבינה חמים מהתנור.

אז בואו נכין מקלות גבינה מבצק עלים עם ממרח זיתים!



|מה צריך להכנת מקלות גבינה מבצק עלים

בצק עלים מופחת פחמימה eatsane

ממרח זיתים eatsane

50 גר' פרמזן מגוררת

50 גר' צ'דר מגוררת


להגשה: מטבל ארטישוק eatsane, או יוגורט, או שמנת חמוצה



|אופן ההכנה:

מחממים תנור ל-190 מעלות, טורבו.

על משטח מקומח קלות מרדדים את בצק העלים לעובי ½ ס"מ. אל תזרקו את הניילון בו היה עטוף בצק העלים, נשתמש בו להידוק הגבינות על הבצק.

מורחים שכבה אחידה אבל דקה של ממרח זיתים – כמעט צנצנת שלמה.

מפזרים על הממרח את הגבינות המגוררות ומהדקים – מניחים את הניילון בו היה עטוף בצק העלים על הגבינות שפיזרנו על פני הבצק ומהדקים היטב.

מסירים את הניילון וזורקים.

בעזרת סכין חדה, חותכים רצועות. אני פרסתי 16 רצועות מכל הבצק. אפשר לחתוך דק יותר ולהוציא יותר רצועות, או עבה יותר ולהוציא פחות.



אני אוהבת להפוך כל רצועה, כך שהחלק עם התוספות כלפי חוץ וכך המקלות הסופיים יותר מגרים.

מסובבים כל רצועה סביב עצמה בצורת בורג, ומעבירים למשטח אפייה מרופד בנייר אפייה.

אופים עד להשחמה, כ-25-30 דקות. באמצע האפייה, מוציאים את המגש והופכים את כל מקלות הגבינה כך שיאפו היטב מכל הצדדים.

מוציאים מהתנור ומגישים לצד מטבל ארטישוק, או יוגורט צונן או שמנת חמוצה.

בתיאבון!



פרסום ממומן בשיתוף eatsane


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page