top of page

אירועים, סדנאות אפייה וארוחות

עוד כשעבדתי כשף קונדיטורית במסעדות, העברתי סדנאות אפייה. זה היה מידי פעם, ממש לא באותה התדירות כמו היום, וזה נתן לי הזדמנות מדהימה להכיר אתכם. בסדנאות האלה, שהתקיימו בבתים של אנשים שונים, בפעם הראשונה דיברתי עם אנשים שלא מתחום האוכל, על האוכל שאנחנו מגישים במסעדות. בפעם הראשונה קיבלתי פידבק, שלא דרך ביקורת בטלוויזיה או בעיתון. זה היה מדהים. 

עוד דבר שלמדתי בסדנאות, הוא כמה שאנשים נרתעים מאפייה. דבר שעבורי, מכניס כל כך הרבה חדווה לחיים. עשייה, יצירה, הבעה של אהבה, והכי חשוב? משהו שכבני אדם אנחנו עושים עשרות אלפי שנים.

אז אם אתם מפחדים מאפייה, או אפילו מסדנאות אפייה, הגעתם למקום הנכון. המטרה שלי היא לפרק את כל הגורמים המאיימים, ולהשאיר את ההיגיון. סדר פעולות. דגשים לעבודה נכונה, וכאלה שבתקווה, יעשו לכם סדר ויגרמו לכם לרצות ולהיכנס למטבח. ולזכור, שגם אם לפעמים לא הולך בדיוק כפי שרצינו – זה ממש ממש בסדר, ולרוב גם עדיין טעים

אבל אם בא לי רק לאכול?

זה גם ממש מובן. בתור שף קונדיטורית, חשוב לי לשמור על פלטפורמה דרכה אני יכולה להאכיל אנשים. לשם כך, קיימים הבראנצ'ים. אחת לחודש, אני פותחת בראנץ' לקהל הרחב בסטודיו. זו אינה סדנה, אלא ארוחה, ובא לי שתבואו אליה. בא לי שתיקחו את עצמכם, אם בא לכם אפילו עוד מישהו שאתם אוהבים, או שניים או כמה שבא לכם, תשאירו את החתולים, הילדים, התוכי והדאגות מחוץ לדלת ופשוט תהנו. אני מבטיחה להניח בידכם כוס קאווה ברגע שתיכנסו, אם תעדיפו, אפילו מימוזה. ותסמכו עליי, מהרגע הזה, אתם לא צריכים לדאוג לכלום, רק… תבואו רעבים, טוב?

אגב, אם אתם רוצים, אפשר לארגן לכם גם אירוע פרטי

בין אם יום הולדת במשפחה, מסיבת רווקות או אירוע לצוות בעבודה, אני יותר מאשמח לארח אתכם ולעשות לכם גוד טיים. ארוחה, סדנה, או אפילו ארוחת ערב - אני מארחת בסטודיו אירועים שונים ומגוונים ויהיה לי לעונג לארח גם את האירוע שלכם.

אה, ואפשר גם סיור ;)

bottom of page